ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ

Βοηθός Λογιστή


Κύριες αρμοδιότητες

  • Απασχόληση στον λογιστικό κύκλο και τη φορολογία φυσικών και νομικών προσώπων
  • Ενημέρωση των αποτελεσμάτων των απλογραφικών ή διπλογραφικών βιβλίων των πελατών
  • Καταχώριση παραστατικών
  • Υπολογισμός και υποβολή υποχρεώσεων
  • Προετοιμασία φορολογικών δηλώσεων


Προφίλ υποψηφίου

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ Οικονομικής ή Λογιστικής Κατεύθυνσης
  • Σχετική προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 ετών σε αντίστοιχο ρόλο, ιδανικά σε λογιστική – φοροτεχνική εταιρία
  • Άριστη γνώση του λογιστικού κύκλου (απλογραφικά και διπλογραφικά βιβλία) και της φορολογικής νομοθεσίας (φυσικών και νομικών προσώπων)
  • Άριστος χειρισμός Η/Υ, MS Office, internet, Gmail, CRM
  • Εξοικείωση με τη χρήση λογιστικών προγραμμάτων ή/και συστημάτων ERP
  • Πολύ καλή γνώση αγγλικών
  • Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες, δυναμισμός, ομαδικότητα
  • Οργανωτικές ικανότητες, ορισμός προτεραιοτήτων, εξοικείωση με την τήρηση προθεσμιών
  • Προσαρμοστικότητα, αντίληψη, προσοχή στη λεπτομέρεια, συνέπεια, εχεμύθεια
  • Δίπλωμα οδήγησης

Η εταιρεία προσφέρει

  • Άριστο, σύγχρονο και φιλικό εργασιακό περιβάλλον
  • Συνεχή εκπαίδευση
  • Αποδοχές βάσει προσόντων