6 λάθη στη διαχείριση των social media που επηρεάζουν την εικόνα της επιχείρησής σας!
Testimonials
Δείτε τι είπαν οι πελάτες για εμάς

ΑΘΗΝΑ: 210 33 11 330 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: 2310 514 669

Blog

  • Αρχική
  • Blog
  • 6 λάθη στη διαχείριση των social media που επηρεάζουν την εικόνα της επιχείρησής σας!
6 λάθη στη διαχείριση των social media που επηρεάζουν την εικόνα της επιχείρησής σας!

6 λάθη στη διαχείριση των social media που επηρεάζουν την εικόνα της επιχείρησής σας!

Μια σύγχρονη επιχείρηση, προκειμένου να επιβιώσει, να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό και να αναπτυχθεί, αξιοποιεί στο μέγιστο τα διαθέσιμα μέσα για την προβολή των προϊόντων ή των υπηρεσιών της. Ολοένα και περισσότερα brands σήμερα έχουν αποκτήσει δυναμική παρουσία στα social media με στόχο να επικοινωνήσουν άμεσα με το κοινό τους, να χτίσουν σχέση εμπιστοσύνης και να διασφαλίσουν αποτελεσματική προβολή. Ποια είναι όμως τα συχνότερα λάθη που κάνουν σε αυτή την προσπάθεια;

  1. Δημιουργία λογαριασμού σε όλα τα social media!

Αρχικά πρέπει να ορίσετε το κοινό σας (Διαβάστε περισσότερα στο άρθρο μας «Social media: Το περιεχόμενο είναι Βασιλιάς!»), ώστε να είστε σε θέση να αντιληφθείτε ποιες πλατφόρμες χρησιμοποιεί ανάλογα με τον τρόπο ζωής, τις προτιμήσεις, δημογραφικά και άλλα χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα, αν το κοινό σας είναι έφηβοι ηλικίας 12-17, τότε η πλατφόρμα tik – tok είναι σήμερα ιδανική για εσάς. Σε περίπτωση που απευθύνεστε σε εργαζόμενους γονείς, η συγκεκριμένη πλατφόρμα δεν προσφέρει τη δυνατότητα να προσεγγίσετε το κοινό σας. Δε χρειάζεται να έχετε παρουσία παντού! Δημιουργήστε το καλύτερο δυνατό περιεχόμενο στις πλατφόρμες που σας ταιριάζουν!

  1. Προσβλητικό περιεχόμενο!

Ένα brand οφείλει να δείχνει σεβασμό στο κοινό του, να μη δημοσιεύει προκλητικό, ρατσιστικό, υβριστικό ή γενικά προσβλητικό περιεχόμενο στο βωμό των likes.

  1. Αντιγραφή περιεχομένου!

Η αντιγραφή ή αναδημοσίευση τμήματος ή ολόκληρου του περιεχομένου χωρίς την άδεια του δημιουργού είναι κλοπή. Υπάρχουν πολλά site με κείμενα, φωτογραφικό υλικό ή ακόμη και βίντεο που δεν προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα και άρα επιτρέπεται η χρήση και αναπαραγωγή τους.

  1. Ορθογραφικά ή συντακτικά λάθη!

Αξίζει να αφιερώσετε λίγο χρόνο παραπάνω για να ξαναδιαβάσετε το κείμενό σας  και να ελέγξετε για τυχόν ορθογραφικά, γραμματικά ή συντακτικά λάθη. Παράλληλα,  αντιλαμβάνεστε πόσο εύκολα μπορεί να το διαβάσει και να το κατανοήσει το κοινό σας.

  1. Διαχείριση κριτικών με προσωπική επίθεση!

Συχνά γίνονται viral απαντήσεις επιχειρήσεων σε αρνητικές κριτικές πελατών λόγω του ότι χαρακτηρίζονται από έντονο ύφος, αγένεια και εκνευρισμό. Ο αποτελεσματικός χειρισμός των κριτικών είναι εξαιρετικά σημαντικός για την εικόνα μιας επιχείρησης. Προετοιμάστε 3-4 ενδεικτικές απαντήσεις, ώστε να αποφύγετε παρορμητικές κινήσεις λόγω ψυχολογικής φόρτισης και να κινηθείτε με ψυχραιμία, ευγένεια και επαγγελματισμό.

  1. Δημοσιεύσεις μόνο για πωλήσεις!

Οι πωλήσεις αποτελούν αδιαμφισβήτητα έναν πολύ βασικό στόχο της επικοινωνίας μέσω των social media, ωστόσο δε θα πρέπει να μονοπωλούν το περιεχόμενο που δημοσιεύετε. Δώστε αξία στους χρήστες, πληροφορήστε τους για ένα θέμα σχετικό με το αντικείμενό σας ή διασκεδάστε τους! Για παράδειγμα, αν δραστηριοποιήστε στον τομέα της αισθητικής, εκτός από την προώθηση των προσφορών για laser αποτρίχωση, μπορείτε να αναπτύξετε αρθρογραφία με ενδεικτικά θέματα τα οφέλη της laser αποτρίχωσης ή πώς πρέπει να φροντίζουμε το δέρμα μας πριν και μετά την αποτρίχωση.

Εφόσον γνωρίζετε πλέον τα συχνά λάθη που πρέπει να αποφεύγετε στα social media, διαβάστε το άρθρο «7 Συμβουλές για σωστή διαχείριση των social media!», ώστε να βελτιώσετε ακόμη περισσότερο την παρουσία του brand σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!

Εσείς με ποιον τρόπο προβάλετε την επιχείρησή σας στα social media;

Επιθυμείτε μία στρατηγική που να αποδίδει;

Είμαστε εδώ για να σας δώσουμε λύσεις!