Τα 3 σημεία - κλειδιά για επιτυχημένη παρουσία στα social media - Fovera Prostasia

ΑΘΗΝΑ: 210 33 11 330 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: 2310 514 669

Blog

  • Αρχική
  • Blog
  • Τα 3 σημεία – κλειδιά για επιτυχημένη παρουσία στα social media
Τα 3 σημεία - κλειδιά για επιτυχημένη παρουσία στα social media

Τα 3 σημεία – κλειδιά για επιτυχημένη παρουσία στα social media

Θέλετε να έχετε μία επιτυχημένη παρουσία της επιχείρησης σας στα social media; Αυτοί είναι οι τρεις πιο σημαντικοί παράγοντες που θα καθορίσουν το αποτέλεσμα της προβολής σας.

  1. Περιεχόμενο

Καθορίστε το target group σας, δηλαδή το κοινό που θέλετε να προσελκύσετε στις σελίδες σας. Τώρα μπείτε στην θέση τους, τι θα θέλατε να δείτε από μία επιχείρηση σαν την δική σας; Γιατί να σας ακολουθήσει κάποιος; Πρέπει να δώσετε κίνητρο στους χρήστες ώστε να σας ακολουθήσουν.

Αν ανήκετε στην κατηγορία επιχείρησης με προϊόντα, αφήστε τις φωτογραφίες να μιλήσουν για εσάς. Οργανωθείτε και φωτογραφήστε τα προϊόντα σας ή ακόμα καλύτερα καταγράψτε αυτά ή την χρήση τους σε ένα μικρό video! Μην βομβαρδίζετε τους χρήστες με περιεχόμενο άμεσα συνδεδεμένο με την επιχείρηση σας, για παράδειγμα αν έχετε εστιατόριο μπορείτε να δοκιμάσετε τη δημοσίευση ενός άρθρου για τα αλλεργιογόνα ή τη γλουτένη.

Αν παρέχετε υπηρεσίες, δημοσιεύστε άρθρα ή νέα που σχετίζονται με τις παρεχόμενες υπηρεσίες της επιχείρηση σας. Παράλληλα μοιραστείτε τις συνεργασίες σας με ευχαριστημένους πελάτες και δώστε έμπνευση στο κοινό σας.

  1. Συνέπεια

Βάλτε ένα πρόγραμμα στις δημοσιεύσεις σας. Επιλέξτε την συχνότητα που επιθυμείτε να δημοσιεύετε στις σελίδες σας. Αρχικά, πειραματιστείτε με τις ημέρες και τις ώρες, ώστε  να αποκτήσετε feedback και να βρείτε αυτές που αποδίδουν καλύτερα. Βέβαια, πλέον έχετε τη δυνατότητα να διαπιστώσετε από τα στατιστικά του εργαλείου που χρησιμοποιείτε, τις ημέρες αλλά και τις ώρες που είναι ενεργό το κοινό σας.

  1. Έρευνα Ανταγωνισμού

Πριν εφαρμόσετε τα παραπάνω, θα σας φανεί πολύ χρήσιμο να ρίξετε μια ματιά στους λογαριασμούς των ανταγωνιστών. Αναγνωρίστε την στρατηγική τους, την συχνότητα δημοσίευσης και το περιεχόμενο που χρησιμοποιούν. Μάθετε από τα λάθη τους, εντοπίστε τις αδυναμίες τους και εμπνευστείτε από τις επιτυχίες τους!

Εσείς με ποιον τρόπο προβάλετε την επιχείρηση σας στα social networks;

Επιθυμείτε μία στρατηγική που να αποδίδει;

Είμαστε εδώ για να σας δώσουμε λύσεις! Επικοινωνήστε μαζί μας!

 

Ελένη Χατζηαντωνίου

Marketing Manager

Chat on Facebook Messenger