Η γλώσσα του σώματος: Το πολυτιμότερο εργαλείο για πωλήσεις!
Testimonials
Δείτε τι είπαν οι πελάτες για εμάς

ΑΘΗΝΑ: 210 33 11 330 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: 2310 514 669

Blog

  • Αρχική
  • Blog
  • Η γλώσσα του σώματος: Το πολυτιμότερο εργαλείο για πωλήσεις!
Η γλώσσα του σώματος - Το πολυτιμότερο εργαλείο για πωλήσεις!

Η γλώσσα του σώματος: Το πολυτιμότερο εργαλείο για πωλήσεις!

Αν ο συνομιλητής σε μία συζήτηση σας πει «Σε ακούω με μεγάλη προσοχή!» ενώ κάνει scroll στο κινητό του ή κοιτάει έξω στο παράθυρο τους περαστικούς, πώς θα αισθανθείτε; Θα πιστέψετε ότι σας ακούει όντως με προσοχή; Αντίθετα αν σας κοιτάει μέσα στα μάτια και γνέφει το κεφάλι του όση ώρα μιλάτε; Μήπως τότε πιστέψετε ότι όντως σας ακούει;

Το μόνο που άλλαξε στις δύο παραπάνω περιπτώσεις είναι η μη λεκτική επικοινωνία. Συνεπώς, αντιλαμβανόμαστε πόσο σημαντικό ρόλο επιτελεί η γλώσσα του σώματος σε προσωπικό αλλά και σε επαγγελματικό επίπεδο.

Αυτό επιβεβαιώνει και η μέθοδος 7-38-55 του Albert Mehrabian. Σύμφωνα με την οποία, οι λέξεις που επιλέγουμε να χρησιμοποιήσουμε επηρεάζουν το τελικό μήνυμα μόλις 7%.  Το 38% αναφέρεται στον τόνο και στη χροιά της φωνής, στον ρυθμό και στην ταχύτητα της ομιλίας και στις παύσεις ανάμεσα στις λέξεις. Παράλληλα, το 55% του τελικού μηνύματος που θα φτάσει στον παραλήπτη διαμορφώνεται από την στάση του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου.

Η γλώσσα του σώματος - Το πολυτιμότερο εργαλείο για πωλήσεις!

Συνεπώς η μη λεκτική επικοινωνία, μέσω της γλώσσας του σώματος και του τόνου της φωνής, είναι πιο σημαντική από τις λέξεις!

Χρησιμοποιήστε την γλώσσα του σώματος στις πωλήσεις:

  • Χαμογελάστε! Με ένα ζεστό χαμόγελο επιτυγχάνετε ανέβασμα της διάθεσης του πελάτη και κατ’ επέκταση εξασφαλίζετε μία πιο φιλική στάση απέναντι σας. Προσοχή! Μην χαμογελάτε ψυχρά μόνο με τα χείλη, στο χαμόγελο συμμετέχει και η περιοχή γύρω από τα μάτια.
  • Σταθείτε με ίσια την πλάτη και τους ώμους. Με τη σωστή στάση σώματος εκπέμπετε αυτοπεποίθηση, έτσι θα αισθανθείτε και θα αποδώσετε καλύτερα.
  • Διατηρήστε επαφή με τα μάτια. Διατηρήστε σωστή οπτική επαφή και προσέξτε να μη φτάσετε στο σημείο να κάνετε αυτόν που έχετε απέναντί σας να αισθανθεί άβολα.
  • Δείξτε το εσωτερικό μέρος των χεριών σας. Μπορείτε να ανοίξετε ελαφρώς τα χέρια σας δείχνοντας τις παλάμες σας, ενώ ρωτάτε «Πώς μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε;». Με αυτήν την μικρή κίνηση δείχνετε ειλικρινείς, ανοιχτοί και προσιτοί.
  • Επιμεληθείτε την εμφάνισή σας. Τα ρούχα, τα μαλλιά, τα αξεσουάρ, τα παπούτσια σας αποτελούν κομμάτι της γλώσσας του σώματος (όπως για παράδειγμα η ιατρική ρόμπα για ένα γιατρό ή το business look με κουστούμι για ένα δικηγόρο κλπ.). Η εμφάνισή σας πρέπει να ταιριάζει με αυτή των πελατών σας και να συνάδει με τον χώρο που βρίσκεστε. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα είτε να αισθανθούν οικεία με την εικόνα σας είτε να σας εμπιστευτούν, λόγω του ότι το προφίλ σας συνδέεται με αυτό που έχουν οι ίδιοι ως πρότυπο. Άλλωστε οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά!

 

Τέλος, θυμηθείτε ότι η γλώσσα του σώματος αντανακλάται!

Ενημερωθείτε για τα σεμινάρια και τις εκπαιδεύσεις στελεχών!