Εξυπηρέτηση πελατών: 5 Βασικά σημεία προσοχής - Fovera Prostasia
Testimonials
Δείτε τι είπαν οι πελάτες για εμάς

ΑΘΗΝΑ: 210 33 11 330 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: 2310 514 669

Blog

  • Αρχική
  • Blog
  • Εξυπηρέτηση πελατών: 5 Βασικά σημεία προσοχής
Εξυπηρέτηση πελατών: 5 Βασικά σημεία προσοχής

Εξυπηρέτηση πελατών: 5 Βασικά σημεία προσοχής

Αναμφίβολα, η σωστή εξυπηρέτηση είναι απαραίτητη σε κάθε επιχείρηση, καθώς ο πελάτης επιστρέφει πάντα εκεί που έχει ικανοποιηθεί.

Σίγουρα αξίζει να αναφερθεί ότι οι  χαρούμενοι εργαζόμενοι δημιουργούν ικανοποιημένους και πιστούς πελάτες. Σημαντικό ρόλο στη συμπεριφορά του προσωπικού παίζει η εκπαίδευση και τα σεμινάρια που τους παρέχονται ώστε να εξελιχθούν και να μάθουν νέους τρόπους και τεχνικές αντιμετώπισης των καθημερινών καταστάσεων που καλούνται να διαχειριστούν.

Οι βασικές συμβουλές για την σωστή εξυπηρέτηση πελατών:

  1. Χαμόγελο

Το χαμογελαστό προσωπικό δημιουργεί ένα θετικό συναίσθημα στον πελάτη σας. Αυτό το συναίσθημα συνδέεται με το brand σας. Να θυμάστε το χαμόγελο είναι η πρώτη κίνηση που θέλει να εισπράξει ο πελάτης για να αγοράσει από εσάς!

  1. Ευγένεια (Καλημέρα, Παρακαλώ, Ευχαριστώ)

Πόσες φορές απορρίψατε ένα κατάστημα λόγω αγένειας του προσωπικού του;

  1. Κατάλληλη εμφάνιση

Η εμφάνιση πρέπει να συμβαδίζει με την αισθητική του χώρου και του αντικειμένου που αντιπροσωπεύει η επιχείρηση σας. Για παράδειγμα δεν γίνεται να δουλεύει κάποιος σε τράπεζα και να είναι αθλητικά ντυμένος.

  1. Προθυμία

Το προσωπικό σας πρέπει να είναι πρόθυμο να εξυπηρετήσει, χωρίς να δυσανασχετεί.

  1. Ταχύτητα

Σεβασμός στον χρόνο του πελάτη. Να εξυπηρετείται όσο το δυνατόν συντομότερα και να μην περιμένει.

 

Βασική αρχή μιας επιχείρησης προκειμένου να ικανοποιήσει τους πελάτες της:

Μπαίνω στην θέση του πελάτη. Αν ήμουν εγώ πελάτης τι θα επιθυμούσα?

 

Ενημερωθείτε για τις εκπαιδεύσεις και τα σεμινάρια προσωπικού!

Επικοινωνήστε μαζί μας!

Chat on Facebook Messenger